1. Czy aplikacja będzie dostępna na IOS?
Tak, pracujemy nad wersją dla posiadaczy sprzętu z oprogramowaniem iOS.

2. Kiedy udostępnicie wersję dla użytkowników iOS?
Prosimy o chwilę cierpliwości. Już niebawem zakomunikujemy więcej szczegółów - śledźcie nasz fanpage na facebooku, gdzie na bieżąco dzielimy się z wami aktualizacjami na temat naszej aplikacji.

3. W jaki sposób mogę dodać nowe miejsce do gry lub grę do bazy dostępnych w aplikacji tytułów?
Na razie kontaktując się z nami na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. również można poprzez zakładkę w menu w aplikacji (O gramywto -> zaproponuj)

4. Ile osób mogę zaprosić do wspólnej rozgrywki w aplikacji Gramywto.pl?
Na chwilę obecną maksymalna liczba graczy dla pojedynczej rozgrywki to 8 osób (łącznie z organizatorem). Ograniczenie nie dotyczy lokali, które posiadają opcję tworzenia eventów (są to np. turnieje)

5. Czy mogę wyszukać daną osobę poprzez jej lokalizację?
Obecnie nie wprowadziliśmy takiego udogodnienia, ale planujemy to w najbliższym czasie. W trosce o Waszą prywatność nie chcemy, aby dokładna lokalizacja danego użytkownika została udostępniona - wprowadzimy jedynie możliwość udostępnienie miejscowości.

6. Dlaczego na mapie Polski jest tak mało lokali? Czy to oznacza, że w moim mieście nie ma lokali, w których można zagrać w planszówki?
Lista lokali jest w trakcie przygotowania, dodajemy na bieżąco kolejne punkty na mapie. Jeśli znacie miejsce, które warto dodać do naszej mapy zgłoście to na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub poprzez pole w aplikacji w zakładce O gramywto -> Zaproponuj. Każdą lokalizację weryfikujemy przed dodaniem na naszą mapę, ale bądźcie pewni, że każde zgłoszenie jest przez nas rozważane i na każdą wiadomość udzielimy odpowiedzi. Zachęcamy do zgłoszeń.

7. Jak mogę dodać wydarzenie w moim lokalu?
Aby dodać wydarzenie w lokalu najpierw twoje konto musi zostać połączone z twoim lokalem. By to zrobić musisz się z nami skontaktować, najlepiej pisząc z oficjalnego konta lokalu na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Jeśli konto jest już podłączone do twojego lokalu możesz w lewym menu w zakładce "Mój lokal" dodać Wydarzenie (Event) - różni się ono od zakładania zwykłej gry tym, że możesz zaprosić dowolną liczbę graczy i wybrać wiele gier.

8. Jestem organizatorem turnieju, jak mogę dodać moje wydarzenie?
Aby dodać wydarzenie takie jak np. turniej najpierw twoje konto musi zostać skonfigurowane jako Konto Organizatora. By to zrobić musisz się z nami skontaktować, najlepiej pisząc z oficjalnego konta lokalu na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Jeśli konto jest już Kontem Organizatora możesz w lewym menu wybrać "Dodaj event" by stworzyć Wydarzenie (Event) - różni się ono od zakładania zwykłej gry tym, że możesz zaprosić dowolną liczbę graczy i wybrać wiele gier w jednym czasie.